La Pera Comunicació SCCL

Carrer Sagunt, 40
Sants - Montjuïc
08014
Barcelona



https://lapera.coop/


Latitude: 2.1348011
Longitude: 41.3711528


Twitter
Instagram

  • Empresa responsable
  • Empreses d'economia social i solidària
  • Membre de Barcelona + Sostenible


La Pera Comunicació és una cooperativa de serveis de comunicació, que donen cobertura a les diferents necessitats dels projectes, empreses i entitats, des de la proximitat i adequant-se a les seves realitats. 
Donen cobertura a les diferents necessitats comunicatives dels projectes, desenvolupant des de l'estratègia i creativitat dels projectes, fins a la producció dels diferents materials audiovisuals, fotogràfics, gràfics i digitals. Plantegen campanyes 360º, incorporant els diferents llenguatges i mitjans a l'estratègia.
Fugen de la visió mercantilista de la comunicació, acompanyant els projectes per a explicar allò que ja estan fent, augmentant així el seu impacte social i no contribuir a crear necessitats inventades o vendre coses innecessàries.
Prioritzen treballar per a projectes, entitats o empreses compromeses amb la transformació social, i ho fan des d’una perspectiva feminista. Tenint en compte l'impacte ambiental de la seva feina també incorporen criteris de sostenibilitat a l'hora de produir.

La Pera Comunicació SCCL

Carrer Sagunt, 40
Sants - Montjuïc / Sants
08014 - Barcelona
 https://lapera.coop/ Twitter Instagram
La Pera Comunicació és una cooperativa de serveis de comunicació, que donen cobertura a les diferents necessitats dels projectes, empreses i entitats, des de la proximitat i adequant-se a les seves realitats. 
Donen cobertura a les diferents necessitats comunicatives dels projectes, desenvolupant des de l'estratègia i creativitat dels projectes, fins a la producció dels diferents materials audiovisuals, fotogràfics, gràfics i digitals. Plantegen campanyes 360º, incorporant els diferents llenguatges i mitjans a l'estratègia.
Fugen de la visió mercantilista de la comunicació, acompanyant els projectes per a explicar allò que ja estan fent, augmentant així el seu impacte social i no contribuir a crear necessitats inventades o vendre coses innecessàries.
Prioritzen treballar per a projectes, entitats o empreses compromeses amb la transformació social, i ho fan des d’una perspectiva feminista. Tenint en compte l'impacte ambiental de la seva feina també incorporen criteris de sostenibilitat a l'hora de produir.